20100506

Nu är jag less på att vara sjuk! Orkade inte till skolan idag, hade tänkt få undan lite rester istället men det blev inget av.. Har fått lite vettigt gjort ändå, ärtsoppa står på spisen och bröd bakas i ugnen. Blir en fin middag, ärtsoppa och nybakt bröd! Mmmh!

Snart är det helg, eller: jag har ju redan helg, men under den riktiga helgen, alltså fredag-söndag ska jag typ plugga och dela ut mitt CV till varenda affär på stan och Strömpilen. Behöver ett jobb damn-it!

Tänkte äta middag i mitt kök idag, för ovanlighetens skull, till ett avsnitt Skins. Jag som inte skulle se mer serier..

Kommentarer
Postat av: lotta

så himla trevliga grejer du radar upp (förutom plugg och ärtsoppa)!

2010-05-07 @ 14:08:13
URL: http://debutromanen.wordpress.com/
Postat av: maria

ärtsoppa som är så gott :D

2010-05-08 @ 11:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0