20100225

Gud vad kass jag är på att blogga, på riktigt, men jag har varken tid eller ork. Känns som jag haft hur mycket som helst att göra på sistone och fortfarande har! Det får lösa sig, det blir liksom inte bättre av att jag ligger och tänker på allt jag har att göra om kvällarna. Har haft insomnia i nån vecka nu, kan verkligen inte somna förrän in på småtimmarna. Känner mig stressad över flytten och grejer, är bara en och en halv vecka tills jag flyttar typ, hur ska jag hinna packa allt!! Visserligen är det inte så mycket, mest köksprylar och mitt rum kvar. Förresten, vart köper man teskedar som inte är 35-kr-styck-Åhléns-dyra?

Idag kom iaf CSN och jag brände en massa på stan (mm, kläder), hämtade ut Umeå Open-biljett och betalade hyran på min alldeles egna lägenhet. Galet! Fin som fan är den iaf. Ska kanske lägga upp nån bild sen när jag fått iordning i den så hela världen kan se! Tjoho!

Nåväääl. Nu ska jag ta en kvällsmacka, eller ett kvällsägg kanske. Se ett avsnitt How I Met Your Mother och sedan lägga mig och läsa Populärmusik från Vittula. Rätt bra bok som jag tyvärr måste skriva en essä om.

Och, på lördag hittar ni Maria och mig längst fram på Hästpojken i finfina töntglasögon och söta kjolar!

Kommentarer
Postat av: sara julia elida

på second hand, josefine!!!! typ en spänn för en tesked! VÄRT

brukar finnas jättefina också.

2010-03-02 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0