20100202

IRRITERAD.

Så ni vet. Bittraste inlägget nånsin. Sluta läsa här om ni inte pallar liksom.

Men, jag är faktiskt jävligt sur. Och jag vill flytta, nu. För jag orkar inte bo här längre, inget illa menat roomies om ni skulle läsa, men. Om jag ska komma hem till en massa skit kan det väl åtminstone få vara min skit? Städade köket igår. Det syns inte idag. Disk över-jävla-allt! Smulor och sattyg på mitt älskade köksbord. Badrummet har antagligen inte blivit dammsugt på två månader, det är sjukt jävla snuskigt men jag orkar inte vara nåns jävla mamma. Jag orkar inte städa annans skit! Jag dammsög köket, hallen och mitt rum förra veckan ungefär. Tänkte att kanske nån annan skulle fatta piken och dammsuga lite också, men icket. Och nu står den där igen, disken. Skövlade ner en jävla massa disk i diskhon igår för att jag inte orkar med när det står på diskbänken. Tänkte att, fatta piken!!! här med. Men icket. Nu står det mer disk där. Och det stör mig nåt djävulskt.

Orkar inte ens städa mitt egna rum längre för det känns som att så fort jag kliver över tröskeln kommer jag släpa in massa skit här. Och det känns meningslöst som fan. Faktiskt.

Ja, bitter är jag allt. En riktig jävla surfitta.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag hade varit lika bitter, om inte värre.

2010-02-04 @ 15:08:58
URL: http://min-trampolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0