20100424

Jag vill starta en klubb! Eller att någon annan startar en riktigt bra jävla klubb, men helst vill jag starta en själv. En klubb som spelar sjukt bra pop och indie, känns som det är nåt som inte finns i Umeå. Tänk att dansa till Håkan, Shout out Louds, TTA osv.. Fyfan vad fint det vore!

Inte för att det är nånting som kommer hända men det är okej och fint och emellanåt helt fantastiskt att drömma!


På tal om musik, sådär lite inom parantes, mina grannar är sjukt irriterande. Klockan är typ 11, det är lördag och de har mage att slå i taket! På riktigt, jag har inte ens hög volym idag. Skulle de klagat nån dag hade det ju varit igår isf, då lyssnade jag högt. Dessutom, om man vill ha lugn och ro omkring sig bor man väl fan inte på Ålidhem, dessutom inte i studentlägenhet på Ålidhem och verkligen inte på Fysikgränd..! Sluta klaga och flytta till Ersboda liksom.

Kommentarer
Postat av: lotta

dåliga gatan var sån. >< men vadå klart det kan hända? och popterror som är tillbaka! men starta en klubb, då får du välj ett fancy namn till den. :)

2010-04-24 @ 11:07:57
Postat av: Maria

Enda nackdelen med egen klubb är ju att du inte själv får dansa till all bra musik.. :P

2010-04-24 @ 11:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0