20100422

Gud vad jag är trött! Orkar inte göra nånting, går till skolan och sitter där och gäspar, går hem och dör i soffan.. Det är mina dagar ungefär.

Småland och Popadelica på typ en veckan, blir förhoppningsvis bra. Jag antar det iaf! Ska bara försöka få klart min hemtenta tills onsdag så jag kan lämna in den, vill inte behöva sitta med den i Småland men lite idogt pluggande söndag-onsdag ska nog lösa det med.

Nu ska jag se förlängningen i hockeyn, fast egentligen vill jag sova. Trött ju!

Kommentarer
Postat av: hanna

ja! popadelica! med! hanna! och! alla! andra! bra! personer! kommer! bli! fett!

2010-04-22 @ 22:51:26
URL: http://min-trampolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0